С над 330 часа уникално съдържание и акцент за следващото си издание – “Баланс между игрите и ангажиментите”, завърши Българският Гейминг Маратон

С над 330 часа уникално съдържание и акцент за следващото си издание – “Баланс между игрите и ангажиментите”, завърши Българският Гейминг Маратон

  • Post author:
  • Post category:Press

Първото издание за 2021 на Българския Гейминг Маратон – най-мащабният онлайн фестивал за видеоигри, завърши с над 330 часа оригинално съдържание, създадено от 42 участници (с 11 повече от първото издание) –  водещи български стриймъри, ютюбъри, създатели на съдържание, изгряващи звезди и личности от културния живот у нас, между които хедлайнерите на събитието Китодар Тодоров, Aethelthryth, Dido_D, Mr_JackP0t, Gothika_47, xXShadowHexXx, Pavel&Icaka, Gabinka и мн.др. 

Над 150 000 уникални зрители станаха част от онлайн фестивала и имаха възможност да се насладят на разнообразие от стриймове и турнири. Общият брой на игрите, които бяха представени на Маратона, бе 48, като в него влизат едни от най-популярните сред всички възрасти Grand Theft Auto 5, Fortnite, Minecraft, FIFA 2021, Brawl Stars, Geoguessr, PUBG, набиращите популярност Valorant и Wild Rift, както и класики като StarCraft 2, CS:GO, DOTA 2, League of Legends и World of Warcraft. 

Зрителите са гледали над 45 000 часа от програмата на Българския гейминг маратон – с над 4 000 часа повече от миналото издание на събитието 

Следващото издание на Българския Гейминг Маратон ще бъде на 5 септември и организаторите TDB Play – компания с фокус във видеоигрите, електронните спортове и дигиталното съдържание, в партньорство със световния лидер при гейминг мониторите – AOC, обявиха един от акцентите на фестивала – “Балансът между видеоигрите и ангажиментите”.

“Разговаряйки за маратона с медии, партньори, участници, колеги и приятели, си дадохме сметка, че темата с баланса между видеоигрите и другите аспекти от живота е от изключителна важност за много хора от нашето общество.” – коментира Мартин Кадинов, съосновател на TDB Play и организатор на фестивалаПоставяме си за цел да инициираме градивен диалог по тази тема още със следващото издание на Маратона, който е в началото на учебната година – 05.09.2021. Имаме привилегията да организираме едно от най-значимите събития в сферата на видеоигрите, с което вярваме, че върви и обществена отговорност.”

Септемврийското издание на Маратона не е последното за годината. Феновете ще се срещнат с любимите си създатели на съдържание и на 19 декември 2021-ва. Повече информация, снимки на участващите стриймъри, визуални материали и лога можете да намерите на адрес: http://gamingmarathon.bg/assets 

Повече за организаторите:

TDB Play 

TDB Play е компания с фокус във видеоигри, електронните спортове и дигиталното съдържание. Създадена през 2020-а, TDB Play развива своята дейност в Югоизточна Европа и е базирана в София. Информация за TDB Play ще намерите на официалната страница на компанията, както и във Facebook, Instagram и LinkedIn.

 AOC

Основана през 1967 г., AOC е водеща световна марка за монитори и IT аксесоари, и подразделение на TPV Technology Limited, най-големият производител на LCD в света. Широкото портфолио на AOC предлага перфектния монитор за всяка нужда  – както за професионални приложения, така и за персонална употреба. Дисплеите AOC предлагат отлично зрително преживяване, облечено в забележителен дизайн.

С една от най-силните продуктови линии в сегмента на високопроизводителни гейминг монитори, AOC е марка номер едно за геймърски монитори в света. За повече информация, моля посетете официалната страница на AOC Gaming или последвайте AOC Gaming във Facebook, Twitter или Instagram. 

www.aoc-europe.com